• -15%
David Kirkpatrick A facebook jelenség - A közösségi háló valódi története David Kirkpatrick A facebook jelenség - A közösségi háló valódi története

David Kirkpatrick:

A facebook jelenség

A közösségi háló valódi története

Eredeti ár: 3 990 Ft
Online ár: 3 392 Ft
Adóval együtt

Ez a könyv a Facebook egyedülálló történetét mondja el.

Hogyan hozott létre Mark Zuckerberg, egy tizenkilenc éves harvardi hallgató egy céget, amely átformálta az internetet, és hogyan duzzasztotta fel azt a jelenlegi óriási méretére?

 

Mennyiség

Utánvét elérhető az alábbi szállítási módoknál:

Személyes átvétel - Budapest II. ker. Török u. 2. (Murok Kávézó)

Személyes átvétel - Bp. V. ker. Múzeum krt. 17.

Személyes átvétel - Bp. VII. ker. Rákóczi út 75. (Keleti pu.)

Személyes átvétel - Budapest VIII. ker. József krt. 31/b.

Személyes átvétel - Bp. VII. kerület Rákóczi út 17. (Astoria)

Bolti átvétel - Törökbálint

Bolti átvétel - Várpalota

Bolti átvétel - Tapolca

GLS Futár

GLS Csomagpont

Néhány év alatt a kollégiumi újításként indult Facebook portál a történelem egyik leggyorsabban fejlődő cégévé vált. Mára mintegy ötszázmillió felhasználója van, és nem csak a tizenévesek, hanem világszerte több millió felnőtt életének részévé vált. A Facebook folyamatosan terjeszkedik, és megdöbbentő a befolyása – még politikai tüntetésekben is szerepet játszik a világ számos részén, Kolumbiától egészen Iránig.

A veterán riporter, David Kirkpatrick a Facebook vezetőinek közreműködésével térképezte fel a cég lenyűgöző történetét és életünkre kifejtett hatását. Kirkpatrick elénk tárja, hogyan jött létre a Facebook, miért indult virágzásnak, és jelenleg merre tart. Lejegyzi a cég sikereit és ballépéseit, és páratlanul részletesen mutatja be Mark Zuckerberget, a Facebook alapítóját és vezérigazgatóját, aki a vállalat elképesztő felemelkedésének központi figurája.

Hogyan hozott létre egy tizenkilenc éves harvardi hallgató egy céget, amely átformálta az internetet, és hogyan duzzasztotta fel a jelenlegi óriási méretére? Zuckerberg mindvégig határozottan ragaszkodott saját víziójához, a profit helyett a növekedésre koncentrált, és azt hangsúlyozta, hogy a Facebooknak uralnia kell az internetes kommunikációt. Ezzel a célkitűzéssel néhány társával létrehozta a vállalkozást, amely megváltoztatta a közösségi életet az Egyesült Államokban és világszerte; egy olyan céget, amely mára megkerülhetetlen a marketing terén, átformálja a politikát, az üzleti életet, de még saját identitásunkról alkotott elképzeléseinket is.

Ez tehát a Facebook-jelenség.

GABO

Adatlap

Oldalszám
370
Kötés
Kötött
Kiadási év
2011
ISBN
9789636894603
Új

16 további termék ebben a kategóriában: