- -50%
Oláh Gábor: Hazudtam neked!
Oláh Gábor regénye Flóra egyes szám első személyben elbeszélt vallomása férjének a huszonhat évvel ezelőtti önmagáról, a tizennyolc éves ...
Hollós Korvin Lajos:
Hollós Korvin Lajos két műve egy kötetben: a Komédiások és A szürke eminenciás
Oláh Gábor regénye Flóra egyes szám első személyben elbeszélt vallomása férjének a huszonhat évvel ezelőtti önmagáról, a tizennyolc éves ...
Az expresszionista próza legnagyobb ígérete Franz Kafka (1883–1924) volt; az egyetlen, akinek sikerült száraz humorú rövid novelláiba és töredékekben maradt regényeibe belevinni a világ ...
A klasszikus világirodalom leghíresebb műve a házasságtörésről, amit Thomas Mann a legnagyobb társadalmi regénynek tartott.
Luciano Hernando Valdez mindössze néhány hónappal a történtek után már szinte képtelen volt elhinni, hogy valaha is embert ...
Így hát szobájának ajtajához menekült, és rásimult, hogy amint apja belép az előszobából, nyomban láthassa: Gregornak őszinte szándéka, hogy azonnal visszatérjen a szobájába, és felesleges ...
- Nohát, Kerekes úr és Hidász úr nagy észbeli csatát vívtak egymással. Hidász úr álmomban is ott ült, ahol most kuporog; Kerekes úr pedig amott a veder helyén, a másik sarokban. Közből pedig ...
"Írhatnám még a világ végéig, az életem végéig – írta az utolsó lapon. – Minek. Ennél többet nem mondhatok magamról ..."
ELŐRENDELHETŐ!
Várható megjelenés: 2024. július
A cirkuszkocsijában üldögélő Otto, miközben azt iszogatja, ami a kávéjából megmaradt (a port), eddig hajszál híján megmenekült a szövetségesek bombáitól. Abban a ...
A 22-es csapdája indította el Joseph Hellert a világhír útján 1961-ben. A regény fergeteges háborúellenes szatíra, a legnépszerűbb abszurd művek egyike, amely mára már klasszikussá vált.
„Csak nem kezdesz el bőgni? Az ember sohase mutassa ki a bánatát. Annak csak örülnek a többiek.”
Cass és Luca szökevények, menekülnek a törvény és a halálos Örök Rózsa Rendje elől is. Amikor különválnak, hogy megkeressék az egyetlen bizonyítékot, amely ...
„Azt hittem, hogy a postánál nagyobb csapás már nem érhet, erre most itt vagy te.”
Kate Baront, a peres ügyvédet és gyermekét egyedül nevelő zaklatott édesanyát megrendíti, amikor a lánya exkluzív brooklyni magániskolájából azzal a hírrel hívják fel, hogy
Amikor Laura Paddington, egy húszéves festőnövendék és Harry Winter, a negyvenes éveiben járó világhírű avantgard művész egy londoni kiállításmegnyitón találkozik,
„Meg kellett kísérelnem kétségbeesett helyzetemben, hogy egy fehér és egy fekete énre hasítsam öntudatomat, ha nem akartam összeroppanni a szörnyű csönd súlya alatt.”